2 Şubat 2014 Pazar

Bitirdiğim Ürünler #2


Watsons Treatment Wax Avocado: Şu ana kadar kullanmış olduğum en en en iyi saç kremi 👍 Kuruluktan ve kırıktan harap olmuş saçımın halini yumuşacık ve ipeksi yapmayı başarmakla kalmamış ayrıca parlaklıkta katmıştır. Daha iyisini görmedim , yine yeniden memnuniyetle alacağım ve herkese öneririm. Birde şampuanı da varmış onunla birlikte denemek lazım ki etkisi güçlensin.



The Body Shop Vanilla Bath&Shower Gel: Body Shop'un Vanilla serisinin büyük bir hayranı olarak bu üründe hayal kırıklığına uğradığımı tarif etmeliyim. Kokusu parfümü ve body sprayi kadar güzel olmamasıyla birlikte vücutta kalıcı bir etki bırakmıyordu , beğenmedim :/



The Body Shop Vanilla Eau de Toilette: Kendisi uzun zamandır kullandığım ve favori parfümlerinden birisidir. Yazın kokusu biraz ağır kaçtığından , kışın kullanılmasının taraftarıyım. Üstelik kokusu da çok kalıcı ve kıyafetlerinizde kalıyor. Sınıfa daha girmeden arkadaşlarım Alara sen mi geldin , vanilya kokusundan tanıdık derlerdi :D

Aromel Emotion Asian Garden: İlk defa denediğim bir üründü ve kokusunu sevdim. Çiçeğimsi bir kokusu olduğundan daha çok yazlık bir parfüm ama ben kışında kullandım. İlerde tekrar almayı düşünürüm ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder