26 Ekim 2012 Cuma

SUSHİ



Sushiyle ilgili bir blog yazasım geldi , buyrun bakalım ^^

Japonya manyağı birisi olarak sushinin favori yemeklerimden biri olması kaçınılmazdı.Japonya'yla ilgili her blogda , haberde... mutlaka sushinin adının geçtiği bir konu görürsünüz.Tahmin edemiyeceğiniz kadar çok çeşidi var , benim favorimse yengeçli sushidir (mmm olsada yesek *-*). Sushinin bir yosunlusu yani maki , birde yosunsuzu yani nigiri var. Türkiye'de genelde maki satılır. Bir ara beceriksiz ben sushi yapmaya merak salmıştım , size söz veriyorum sushi yapmaya çalıştığım bir video ekliyeceğim bloga ilerde , takipte kalın :D 
Tabii benim yaptığım amatör işininde altı hele Japonya'daki profesyonel aşçıların 10 yıllık bir eğitimden geçtiğini duyduktan sonra o.O Gerçi ne şaşırıyorsam Japonların en takdir ettiğim huyudur bu , işlerinin hakkından gerçekten gelirler bir işi en küçük detayına kadar öğrenirler ^.^




 SUSHİ PASTASI O.O


HELLO KİTTY ŞEKLİNDE SUSHİ , KAWAİİ *-*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder