4 Mayıs 2012 Cuma

DEĞİŞİM


                DEĞİŞİM ÖYLE BİR ŞEY Kİ …
Yıllar , çabuk geçen yıllar …
Eski fotoğraflara bakınca insanın anıları depreşiyor , hüzünleniyor aynı zamanda şaşırıyor , soruyor kendine ‘’Bu ben miyim? Ne kadar değişmişim diye . ‘’ O kadar değişmişim ki inanamazsınız daha sadece 16 yaşındayım  oysa. Kim bilir ileride daha ne inanılmaz değişimler yaşayacağım . Saç modelim , duruşum , giyim tarzım , göbeğim (:D) , her şeyim , yanımda olan insanlar hayatıma girenler çıkanlar , hayata veda edenler … (anneanneciğim ) , bir zamanlar sahip olduğum minik köpeğim :) hepsi değişmiş . Sırf değişen ben değilim , benimle birlikte aynı yollardan geçen sınıf arkadaşlarım , ailem (babamın çalıştığı meslek gibi) onlarda değişmiş. Özellikle kuzenimin fotoğraflarına baktığımda saçında yapmış olduğu değişimler inanılmaz :D Değişmek kötü bir şey değil , çünkü bu değişimler beni geliştirmiş , o zamanlar yaptığım saç modelinin bana yakışmadığını fark etmeseydim ne zaman fark edecektim? Yenilerini deneyerek kendime doğru olanı bulmuşum (: 
Sırf bu değil , kişilik olarakta çok değiştim. Bir zamanlar sınıfta kendini geri planda tutmak için çabalayan o çekingen kız yok artık . Onun yerine güçlü , özgüveni tam , atılgan bir kız var . Söylemek istediklerini dile getiremeyen , içinde tutanda yok , artık aklından geçeni anında söyleyen –hatta bazen bunun yüzünden başına iş açan ;D- bir kız var.
Eğer doğru bir şekilde değiştireceksen kendini , değişim kötü bir şey olmaktan çıkar ve seni geliştirir.Unutma kendini kontrol eden sensin , nasıl değişmen gerektiğinede sen karar verirsin .
Ve evet değiştim , duygularım , düşüncelerim hepsi değişti belki de ama bir şey değişmedi hiçbir zaman da değişmeyecek  o da 16 yıldır yüzümde eksik olmayan  gülücüke :)

2 yorum:

  1. her şey değişse de yüzünüzden gülücükler eksik olmasın:)
    ilk izleyiciniz ben oldum..
    :)
    bende beklerim sayfama,dilerseniz tabiki..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , kimsenin eksik olmasın :)
      Tabiki bende sizi takibe aldım :)

      Sil